Afscheid en Big sur! - Reisverslag uit California, Verenigde Staten van Bas Jansen - WaarBenJij.nu Afscheid en Big sur! - Reisverslag uit California, Verenigde Staten van Bas Jansen - WaarBenJij.nu

Afscheid en Big sur!

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

19 Juli 2015 | Verenigde Staten, California

Hey there!!

De grand canyon hike was inderdaad erg intens! zwaarste wat ik ooit heb gedaan maar de inspanning was het helemaal waard! Ik heb in de grand canyon zonsondergang en opgang kunnen bewonderen en de omgeving is erg mooi! (zie foto's)
Dezelfde middag nog reden we naar las vegas om daar de trip te eindigen. eenmaal aangekomen kregen we allemaal een cultuur-shock. erg raar om midden in de natuur wakker te worden en dan in z'n drukke stad aan te komen. Omdat ik nog geen 21 ben kon ik niet gokken of clubs in komen. Misschien ook wel beter :)
Na afscheid te hebben genomen kon ik nog 3 nachten blijven bij Johannes in Berkeley, een student uit Oostenrijk die ook bij de bus tour was. Daarna nam ik de bus naar big sur. Ik werd afgezet bij een camping maar die was al helemaal vol. Ik moest toen een aantal kilometers lopen (met een backpack vol met eten voor een week van ruim 25kg!!) naar een hike & bike campground. dat zijn kampeer plekken in staat parken die veel voorkomen en maar 6 dollar per nacht kosten. Ook daar heb ik weer nieuwe mensen leren kennen. Met 2 heb ik afgesproken om ze te komen opzoeken in Portland en San francisco. Weer goedkoop onderdak dus :)
Nu zit ik nog in Big Sur en ben van plan om morgen 2 dagen te gaan hiken. Ik heb al een vergunning om te kamperen in de natuur! En aan het eind van de hike zijn natuurlijke warm water bronnen!!

I'll keep you updated and please don't mind my grammar, Speaking/writing dutch is really weird now,
Bas

  • 20 Juli 2015 - 08:23

    Everdien En Ron:

    Nog steeds genieten! mooie foto's! alleen maar mooi!

  • 20 Juli 2015 - 15:14

    Henri Jansen:

    Weer een mooi verhaal en ervaringen opgedaan!

    grt Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Hallo! welkom op mijn waarbenjij nu profiel! Nadat ik in september mijn diploma had behaald ging ik een half jaar werken om geld te verdienen voor een reis door het westen van Amerika. Nu komt het allemaal wel erg dicht bij en heb besloten om via deze site iedereen op de hoogte te houden over waar ik ben en wat ik allemaal ga doen.

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 3985

Voorgaande reizen:

08 Juni 2015 - 02 September 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: